dinsdag 30 november 2010

Nieuwe header en update schouder

Vandaag nog een blogje want ik wilde mijn nieuwe header nog toevoegen ben even aan het knutselen geweest.... vandaag voor het eerst weer met mijn eigen camera wat foto's gemaakt van de engeltjes die ik bij Ria (it's me) had gekocht. Tja ik zit nog steeds thuis en begin me nu langzaam beter te voelen en dan ga je dit soort dingen uit proberen.

Er zijn verschillende mensen die me regelmatig vragen hoe het met mijn schouder gaat.... nou ik mag zeggen we zitten op schema.... ik kan elke keer weer iets meer.. hoewel als de fysio (deze man komt 2x per week aan huis, ik voel met net Floor met een personal trainer....) weer geweest is krijg ik een spierpijn (oh my god!) en dan krijg ik mijn arm met geen mogelijkheid meer omhoog!
Moet ik weer manlief vragen of mijn arm omhoog te houden of de deodorant spuit te hanteren... maar als ik nu terug kijk dan zie ik echt dat er verschillen zijn.
Het litteken is nog niet helemaal dicht (we zijn nu bijna 7 weken verder) ook de blauwe plekken zijn nog niet helemaal weg.. maar ook hier zie ik wel dat het beter gaat..

Dus laat ik eens positief zijn... HET GAAT GOED!
Wel hebben we het schema even moeten aanpassen met ongeveer 2 weken omdat ik ineens overal last van had.. en de dokter waar we toen maar even langs waren geweest dacht dat ik misschien een ontsteking had of nog erger hij was bang dat het litteken aan de binnenkant gescheurd zou zijn.. dat was gelukkig allemaal niet, zo we weten ook niet wat het dan wel was maar het is zoals dokter zei "Shit Happens, het duurt allemaal misschien wat langer maar het komt goed"
En daar houden we ons aan.

Ik zal de muziek ook nog even vernieuwen.
groetjes
Anita

24 opmerkingen:

  1. Hoi Anita
    Al weer 7 weken verder jeetje!!wat gaat de tijd hard maar gelukkig gaat het heel langzaam wat beter .Ik zie je uitzicht hiernaast wow wat mooi .Je banner is ook weer heel erg mooi geworden .Fijne avond
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige nieuwe header (wat een gave engeltjes) sfeervolle muziek en hoopgevende berichten...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het weer vooruit gaat met je.

    Je header die is echt weer prachtig, mij lukt zoiets niet, straks dan heb ik alles weg.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie toepasselijke header. Zeer geslaagd.

    Fijne avond.

    MyHome

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie header ... ik waag me er nog even niet aan, net als Stina bang dat dan alles weg is en fijn dat je schouder beetje bij beetje vooruit gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg je header.
    Blijf lekker binnen veel teglad en veel te koud. Hoop wel dat het snel goed komt allemaal. Liefs Leni

    Ps staat er bij jullie riet ?
    vind dat zo mooi in de winter als het vriest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het fotograferen van de engeltjes heb je heel mooi gedaan. Erg smaakvol allemaal.
    Veel sterkte met de verdere genezing.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat het beter met je gaat! en wat is je header mooi geworden!!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. al met al....ben je op de goede weg!!! Met je schouder....en lekker aan het tutten in huis!!!
    GOED ZO!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij hoor ik Emma Shaplin.......helemaal geweldig, fijn om te lezen dat het steeds een beetje beter met je gaat.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is het al weer 7 weken geleden, wat gaat de tijd hard. Gelukkig dat het de goede kant op gaat.
    Ik heb de Engeltjes ook, ook gekocht bij Ria. Wat zijn ze mooi he! In het echt zijn ze nog mooier.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat jij ook een klik hebt met Emma, Emma kwam 11 jaar geleden mijn leven binnen en het nummer Spente le Stelle heeft een special plekje bij mij, het brengt altijd even mijn vader bij mij terug. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie header!!!...tja leuk om te zien zo......eens waren het mijn engelen.......hahahahhaha!! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie engeltjes! ik ben gek op engeltjes ;o)
    fijn dat het wat beter met je gaat!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hà Anita,
    Dank je wel voor de up-date van je schouder.
    Ja, wat kan dat lang duren hè, het was ook niet niks wat er gedaan is.
    Fijn dat je weer een beetje meer kan en je camera vasthouden is een mooie mijlpaal.
    Niks forceren hoor, alleen leuke dingen doen.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,

    7 weken alweer....de tijd vliegt!

    Maar ik ben blij dat het steeds verder de goede kant op gaat met jou!Gelukkig maar, al zal het jou natuurlijk niet snel genoeg gaan!

    Veel sterkte verder, liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig dat het weer iets beter met je gaat. En zoiets heeft natuurlijk ook tijd nodig, en geduld is soms zo moeilijk...)
    Je engeltjes en je header (of banner) is erg mooi gedaan.
    Fröbel maar lekker verder.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. laat de tijd de wond maar helen, ik wens je veel rust om het het helen toe te laten , veel liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beste Anita, Fijn om te horen dat je zo positief kunt zijn over je schouder en hoe jij je voelt. Je header is prachtig en ik heb lopen zoeken naar welk lettertype het is bij mijn header, maar ik weet het niet. Het lijkt op vivaldi (bij word).
    Sterkte en hopelijk gaat het elke dag een stukje beter.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat het weer wat beter gaat, maar het is duidelijk wel een kwestie van de lange adem!
    Hou vol meid. Enneh.....je header is prachtig!
    Fijne avond, groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn dat het beter gaat met je schouder. Het is een heel complex geheel. En ik denk dat je ook geduld moet hebben. Maar je kan al weer heel veel! Je engeltjes zijn heel mooi en je header ook !!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi gemaakt je nieuwe header Anita en goed te lezen dat het beter met je gaat!fijne dag nog....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is je header prachtig geworden zeg......
    Om zweverig van te worden...;)
    Heb je nog even gemaild hoor, heb je prachtige prachtige cadeaus ontvangen.......
    Echt een opkikker in deze zieke dagen hier, griep, griep.......
    Fijn te horen dat het met jou de goede kant op gaat.
    Super dank en super lief en een dikke knuf
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie header!
    En veel beterschap nog toegewenst.
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een berichtje achterlaat, heel erg bedankt.

Populaire berichten